ŠOKANTNO! MODNA LINIJA ZA MRTVE: Dok ste još živi odaberite što ćete nositi u kovčegu

Poznata modna kuća je izbacila pomalo stravičnu “modnu liniju za kovčeg”, tako da ljudi mogu biti u trendu čak i dva metra pod zemljom. A prema novim istraživanjima, oko 85% Britanaca je razmišljalo o posljednjem odijelu koje će ikada nositi.

Mnogi su više nego voljni bace velike pare za “mrtvačko” odijelo, neki i preko 1000 funti.Samo što su poneki daleko ležerniji po tom pitanju od drugih. Tako primjerice trećina muškaraca želi sretne Svetog Petra noseći kapu za bejzbol na glavi, a petina želi biti pokopana u papučama. Istraživanje je provedeno za modnu kompaniju u okviru njihove nove kolekcije pod nazivom “Samo preko mene mrtvog”.

Na promotivne slike su stavili našminkane “kovčežne” modele i na njima pokazali različite odjevne kombinacije, uključujući nakit i rekvizite. Smrtno blijedi modeli pokazuju šest garnitura, upriličenih cvijećem koje se nalazi okolo kovčega. Istraživanja “Lyst” -au vezi s apetitom nacije za posmrtnim stajlingom su pokazala sljedeće:

– 52% žena žele otići sa stilom, tako da se odlučuju za elegantnije varijante. Ipak, nije zanemariva brojka od 31% žena koje bi u spavaćicama da odu na najduži spavanjac.

– 23% ljudi se odlučuje za sportsku varijantu, uglavnom dresove omiljenih ekipa da im budu amajlija i na onom svijetu.
– Čak 45% dama bi u štiklama željelo biti pokopano. Smatraju da im žuljevi ne bi bili bitni u toj situaciji.

– Preko polovice muškaraca naveli su poslovne cipele kao izbor obuće za onaj svijet.

– Sveukupno, muškarci ipak više od žena naginju casual varijantama. O tome govori spomenuti podatak da bi petina njih voljela da se oprosti u papučama, dok čak negdje oko 31% muških ispitanika bi nosilo kapu za bejzbol u lijesu.

– Po svemu sudeći, cijena nije nikakva prepreka ako želite izgledati dobro u zagrobnom životu. Dok veliki broj (45%) postavi limit između 350 i 500 funti, a oko trećine ljudi ne bi prelazilo 100 funti, ipak je velikih i 20% ispitanika koji bi bacili čak preko 1000 funti za “odlaznu” odjeću – što jasno pokazuje da moda nema rok trajanja, čak iako mi imamo.
Smrt predugo traje, ne smijemo zabrljati kod posljednjeg izbora kombinacije.

(Kurir.rs)

Facebook Comments

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *