SJAJAN TRENING ZA GORNJI DIO TIJELA

muski-magazin-trening-za-gornji-deo-tela-6

Ovaj trening sastoji se samo od dvije vježbe …

Ako želite usredotočiti samo na gornji dio tijela, onda je ovo trening za vas. Ovaj trening pomoći će vam da postanete snažniji i izdržljiviji. Uz pomoć samo dvije vježbe, vaš gornji dio tijela će biti u potpunoj aktivaciji, što znači da će svi mišići biti aktivirani.

Ovo je posebno dobro kada želite preskočiti trening za noge. Ako ste na primjer u ponedjeljak radili trening za noge, u utorak bi vam bilo savršeno raditi ovaj trening, jer ćete aktivirati samo gornju polovicu tijela, dok će se vaše noge odmarati i oporaviti.

Dakle, koje vježbe morate raditi:

1. Barbell rows


2. Sklekovi

Stavite uteg ispred sebe, spustite se u polu čučanj i blago se savijte u kukovima. Podignite uteg i povlačite ga skroz na vaše grudi, a zatim ga spuštajte. To će vam biti prva vježba koja se popularno zobe Barbell rows. Učinite 5 podizanja, a zatim se bacite na sklekove. Šipku spustite na pod i ne puštajući šipku učiniti 5 sklekova. To će vam biti jedan set

Učinite 5 setova bez pauze i vidjet ćete da će vaš gornji dio tijela gorjeti.

Facebook Comments

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *