NAMIRNICE KOJE NAJVIŠE UTJEČU NA DEBLJANJE

Ako ste mislili da vas masna hrana najviše goji, onda ste se prevarili …

Vjerojatno ste čuli dosta ljudi kako se žale da su prestali jesti masnu i kaloričnu hranu, a da se i dalje debljaju. Priča se uvijek završi sa sporim metabolizmom i lošom genetikom, ali istina je malo drugačija.Istraživanja su pokazala da na debljanje najviše utječu namirnice za koje to ne očekujete i koje svakodnevno i često konzumirate.

To su najčešće grickalice i pića za koja ne mislite da mogu napraviti veliku štetu.

1. Musli

Musli se često uzima kao zdrava alternativa za doručak i koja pomaže pri mršavljenju. Međutim, morate znati i koji musli treba kupiti. Velike inačica imaju dosta sladila u sebi, pa jedna porcija muslija može zadržati i do 7 čašika šećera. To znači da mislite da jedete zdravu hranu, što u stvari nije slučaj.

2. Jogurt

Slična situacija kao i sa muslijem. Jogurt je sjajan napitak, ali samo ako pijete vrstu koja vam odgovara. Postoje slatki, voćni jogurti koji vam nikako ne mogu pomoći s mršavljenjem. U ovakvim jogurtima se nalazi 3-6 žlica šećera, što opet loše utječe na vašu kilažu.

3. Čokolada i energetske čokoladice

Čokoladice su najučinkovitiji način da u vaše tijelo unijeti energiju, pa je to rzaloga zbog čega ih toliko puno jedu bodybuilderi i ljudi koji se bave fitnesom. Međutim, u ovim čokoladicama se nalazi također veća doza šećera, pa ih morate unositi na kontorlicani način. Jedna energetska čokoladica sadrži oko 25 g šećera.

4. Gazirana pića

Sigurni smo da za ovo svi znate, ali moramo vas još jednom opomenuti. Ako želite smršaviti i izgubiti na kilaži, onda gazirani Oskovi nikako ne smiju biti u vašoj prisutnosti. Jedna limenka može sadržavati 7 žlica šećera.

5. Kava “3 u 1”

Da, čak vas i ovaj napitak može spriječiti u mršavljenju. Ove male vrećice kave u sebi sadrže 10 g šećera i 70 kalorija. Možda vam se ne čini kao puno, ali onaj koji pije nekoliko kavi na dan će imati velike probleme.

6. Energetska pića

Zaboravite na energetska pića. Oni će vam samo pogoršati stanje i unijeti u vaš organizam ogromne količine šećera. 27 grama šećera nije malo.

7. Kečap

Da, i kečap ne bi trebalo da se nalazi u vašem hladnjaku ako želite izgubiti kilograme. Sigurni smo da ovo niste očekivali, ali kečap u sebi također sadrži šećer. 100 grama našeg omiljenog umaka sadrži 30 grama šečera.

8. Voćni sokovi

Iako se smatraju zdravim, sokovi nisu za one koji žele smršaviti. Zbog velike koncentracije šećera loše utječu na metabolizam i dovode do povećanja kilograma.

Facebook Comments

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

X Close